Monday, July 23, 2007

請不要看

那一刻
我在問自己:這是我現在的心情?


S3@東坪州

旁人驟眼來看
這是一種悠閑的生活
躲在色彩斑爛的太陽傘下
仰對著藍天
貼著清涼的海風


S3@東坪州

可惜步伐從沒有減慢
顯得與四周的草木沙石很不相配
陽光普照
但眼前的景像仍是模糊一片


S3@東坪州

來呼一口氣
熾熱的陽光亦有值得享受的價值
偶爾躲進傘下
亦有另一番風味
心不用快
意亦快









6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

relax...

7:50 PM  
Blogger Kenna said...

唔好咁啦~

ps. 東平洲真係好靚~!!

11:53 PM  
Blogger VanMeiSa said...

我真係好掛住你架!!!!!
kekeke...
你要take care al~ :P

1:44 AM  
Blogger 小甘 said...

嘩!無諗過一開blog會有3個comments...新紀錄 XD

覆斜:
我會架啦!不過可能身子真的未完全復原,一路行...個人一路都唔relax >.< 行一陣又要坐...成個阿婆咁 XDDD

Jan:
唉...係啦!我覺得我浪費左o個度既景色(仲要未行晒)

Van:
我都係呀!
你自己都要take care ar!^.^

10:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

理解,我都係呢類人,同時都叫自己"relax"

10:27 AM  
Blogger 小甘 said...

覆斜:
哈!2個阿婆 XD

11:33 AM  

Post a Comment

<< Home