Tuesday, July 10, 2007

呀邊個邊個

昨日係茶餐廳聽到以下的大聲對話:
「d人都痴x線架,晨咁早去排隊買果個死人袋,d人真係顛架,我去到仲以為乜LV大減價添,點知原來係d人排隊排到落LV度囉,都痴x線架…」
「咁你排唔排到呀?」
「痴x線!梗係排唔到啦,妖!仲等我咁早起身,d人翻學都無咁早啦!我一去到問,d籌都已經派晒」

我「……………」

「咁你之後去左邊?」
「我咪去左Citysuper買d野食囉!梗係點都要買翻d野啦,如果唔係真係車$都洩埋!我之後仲見到條女拎住個袋wor,妖!我咪怒啤佢囉…而家個袋炒到幾千銀,都痴x線架,幾千銀買個帆布袋,我求其買個其他名牌都仲抵過佢…」

轉述完畢








0 Comments:

Post a Comment

<< Home