Friday, July 06, 2007

《Planet Terror》

忍唔到
一上畫就要睇Robert Rodriguez的Planet Terror
(我都好鐘意佢個中文名,《索女‧喪屍‧機關槍》)
我相信即使無睇過60、70s的B片
不特別鍾情於cult片
唔知呢齣戲背後既來龍去脈
唔知Robert Rodriguez靠咩起家
乜都唔好理啦…
就算純粹享受個幾鐘的電影感
甚至認為佢係絕爛的片…亦不容錯過
因為如果覺得佢好q爛的話
咁係咪即係好成功呢?
有人覺得d zombie好假、劇情鬆散、角色古古怪怪、一d都唔驚憟、poster好粗制濫造咁…
如果d zombie好真,劇情好logical、角色又是正正常常的、驚憟如…(我諗唔到邊套勁驚憟?)、poster無左右交錯…
…咁唔使去睇啦
亦有人覺得血腥暴力去得盡…
我反倒覺得一d都唔盡,而且專瞪好exaggerated咁去present
當有d野變得比真實更真實既時候,已經一d都唔真實
咁樣既血腥濃瘡似乎先配合到個種幽默既tone
要睇真到嘔血既血的話唔使睇呢d都有一大ja啦
要港式打到爆缸又有、要恐怖殘人生煎剝肉既又有、要更詭異暴力色情既我估西班牙情色电影宗師J.F.個d要幾多有幾多(要快d搵到黎睇先得)、要驚憟睇…(都係諗唔到)
加上真係有一個二個見樣叫唔出名既演員…
化學家演員…咁既電單車…最後落腳點…係咪好Robert?
我唔識拍野,但係我覺得好多鏡頭都好似好靚好型咁
用左一d平日唔會咁去睇一件物件既角度去shoot…
事但啦,仲知值得去睇下有幾「爛」啦
係咪好主觀?
鍾意一向都係主觀架啦!
唯一不滿既只係點解香港無得「一飛兩睇」埋Death Proof
玩作成份低晒>.<

期待19號
但事前要做點家課先





0 Comments:

Post a Comment

<< Home