Tuesday, July 10, 2007

是日推介

今日唔係推一套戲,又唔係一本書…
是日推介:「香港文化博物館」
正確d黎講係推佢入面果個售賣店

香港既博物館俾我既感覺都係好悶
永遠都係賣d扼遊客$$既「彷文物」
唔等使既貴價擺設
硬kokok老套肉酸既鎖匙扣
周圍都有得賣既剪紙畫
厚到dup得死人既藏書…….

之但係香港文化博物館既真係好surprise!
1.
佢入面既音符精品/物件種類真係好多好多
較tomlee、柏斯仲要多好多倍(先指聲明我對音符精品有偏愛)
tomlee、柏斯有既佢都有
tomlee、柏斯無既佢有一籮(連音符波板糖都有,你話堅唔堅)
多不特止…仲堅係好好好靚
有d野既價錢係貴既,不過我覺得係合理
鍾意音符精品既人去到真係會愛不釋手
2.
佢果d跟展覽出既簿仔、postcard、書簽係真係幾靚
好似香港漫畫同香港玩具展既紀念品
靚得黎都幾實用
3.
有d特價好書
不能盡錄、自己去睇

講咁多其實都係三隻字
「靚」、「抵」、「多」
我就係咁膚淺…

講到膚淺…令我聯想起昨晚說的「美」
其實貪愛「美」是否膚淺
我想應該是這樣:「只」貪愛「美」就是膚淺
我想人人都會追求「美」
只可能是大家將「美」放在不同的範疇上而已
又想起張敬軒的說話
「作為一個artist,你個樣…都唔係咁下嘛」
網友說他很賤
但我覺得他的說話不無道理
就像「三級片既女星都要隆胸黎取悅觀眾…」(摘錄自《食神》)
整整佢啦!
咁你即係歧視人個樣jei
唔係!可以唔整!除非你夠guts
只要有guts,你想點就點!
開始亂up24
收手罷!





0 Comments:

Post a Comment

<< Home