Monday, November 26, 2007

總會前奏

演奏學會歌
真不是一件容易的事
更何況是一次過演三首呢
而且還未加上櫻花緣...







5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我直頭大鑊tim la.....=.='

12:25 AM  
Blogger Pluz said...

我會好好去欣賞你們的努力的。
哈~~~~~

我最多幫你影多次相。

2:40 AM  
Blogger 小甘 said...

覆斜:你地係咪未完成晒3首咁多>.<
我自己就體力問題
吹學會歌chur得好勁

覆pluz:
相呢d野,我一向都唔需要>.<

11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

一首學過,兩首新,其中一首自學左頭兩段咁大把,最後一段同另一首都未有時間睇,星期日先第一次吹咋....依家只有在搭車時睇熟份譜...
三首都好長,高音(有一首吹1st),chur到癲呀!!

3:47 PM  
Blogger 小甘 said...

同志,努力呀!

11:04 PM  

Post a Comment

<< Home