Monday, November 05, 2007

無題

功欲善其事,必先利其器
我地要明白既唔單止係我地既對象
而係同樣要明白自己手上既工具
講稿唔係要黎睇,係要黎聽
「睇」一份講稿,係要張開你隻「耳」,唔係集中響隻「眼」
寫一份講稿,係要變做一雙「耳」
你唔識變做一雙好好思考的「耳」
我唯有以說話令你明白
你所顧慮的,我早已想了十篇,更改了廿篇
當我的話說完,你的亦然
思考型的人總希望考慮到所有面向,但可能會變得畏首畏尾,猶豫不決
只要學習到加上果斷的勇氣,就可以勇往直前






2 Comments:

Blogger Pluz said...

先要在這裡跟你說聲"對不起"。
因為我覺得好像䄃及池魚...可能不是我樣衰的話,那個人兄不會這樣的...

努力呀~~~
LAST WEEK 了
我想這些已經不是問題吧!
使命才是最重要的~

11:21 AM  
Blogger 小甘 said...

1秒後早已經不是問題
我只希望大家以行動證明
以無言的信心令大家互相信任
只有異體同心才能成事
我好希望將大家有的心連起
這是萬事之頭
如果不朝向呢個目標
我地做幾多野都唔係大成功

10:43 AM  

Post a Comment

<< Home