Monday, October 22, 2007

~~~~

爸爸媽媽妹妹弟弟:family b-day一家人一齊飲茶,係一件好幸福既事
姑媽:無啦啦請我飲左餐茶
mp先生:無敵了
爸爸:你知道我鍾意papa chesse cake
妹妹:3件大Queen好surprise;撩撩下既鏡鏡好岩feel
弟弟:每次你送既禮物都係咁驚喜,我會keep住個女皇
退熱貼:早來的生日快樂,遲遲都未launch...sorry
小斜:你都要身體健康
kitty表姐:貓貓卡好搞鬼
heidi:我save左架啦
何貓先生,ex-roomate,pluz,Queenie:謝謝呀!
Jan:我岩岩翻黎呢度先見到,謝呀!

鏘:傻既,使乜內疚,好多謝你!








0 Comments:

Post a Comment

<< Home