Friday, September 01, 2006

食物情意結01--媽咪麵

在甘氏三姐弟中;有好多食物情意結;俗稱「食物上癮」

而上癮的食物通常都是與童年時期掛勾

中毒最深的莫過是益力多(俗稱「多多」)

還記得電影《家有囍事》嘛?還記得程家的老爺奶奶沒有電視看的時候的反應嘛?

當沒有益力多的時候,我們大多都可以有那種情緒!

但今日我不是談益力多(雖然我想談談益力多的質素...留待下一回)

而是入侵甘氏三姐弟的「媽咪麵」



媽咪麵(Mama)--相信是速食麵的「變種」

出產自泰國的媽咪麵通常為乾吃,人們多半便是直接壓碎後混合調味粉(或再搖勻)當作零食食用,這種吃法可能是小學生發明的。http://zh.wikipedia.org

我自己就唔知係咪小學生發明,但我就肯定我既小學時期,媽咪麵「風摩幾時」

每當小息鍾聲一響,就二話不說咁衝落去爭排隊;用左零用$買又唔可以俾媽咪知;要收收埋埋咁食;因為我覺得天下間既媽咪都唔鍾意/唔俾自己既囝囡食媽咪麵;放學鍾意一路行一路食;食完之後都仲要lam埋遺留係手指上既味粉;手上面浸味仲會留成日

當我以為媽咪麵早已沒落之時,甘聖Dee將之重現我眼前

原來已家既中、小學生都有人繼續擁戴媽咪麵

就係咁樣!甘聖Dee將我地半遺忘既童年食物情意結搬翻黎;從此開始為媽咪麵而瘋的日子

其實都唔算太瘋;只係如果半夜三更突然想食,就會好似以前二話不說咁衝去買(你要知道對我地3個呢d又懶又貪靚既人黎講,半夜專瞪落街買野食係一個奇聞)我地只會為左媽咪麵先會咁做;想食o個陣又無得食的話,又會同無益力多飲既情緒類同



昨日我與甘聖妹分析媽咪麵的形勢;然後將之與童星點心麵作比較(點解我地唔會為童星點心麵而狂?)

發現童星點心麵簡直係無得比

媽咪麵致勝之道有3:

1.可以自己dup碎/lin碎d麵(碎d/大舊d)、又或者成餅咬(不過唔係咁多人鍾意採用呢種食法)。自己dup麵呢個過程好重要,係食媽咪麵特式之一。不過dup/lin既時候要小心,因為包裝袋入面有空氣,如果唔小心lin的話,個包裝袋係會爆,唔一定會跌到無得食,但重點係work唔到食媽咪麵既另一重點。

2.可以自己選擇落唔落/落幾多味粉,落完之後仲要shake well before eat。呢個過程決定你d麵好食定更好食,落幾多要shake幾耐,點落點shake先可以令到d麵均勻有味,唔會d咸d淡;媽咪麵既味粉如果癡得太多係一舊麵到會咸死,而下一舊就可能唔夠味,破壞左成日媽咪麵既味道。本人就鍾意唔落味粉既原味。

3.藍毛毛icon。一見到佢...唔使諗,即刻就係媽咪麵;仲要前排有個抵死藍毛毛演奏會廣告;我覺得比起kelly出黎賣shakeshake仲有gimmick

童星點心麵無得比、muji麵都一樣無得比!

媽咪麵既味道我估同cocacola一樣!o個條味道formula係絕配!無人能及!

忙碌關系!只可以寫到呢度!











12 Comments:

Blogger mp9_sit said...

世界沒日啦......XDDDD

1:18 PM  
Blogger 小甘 said...

無天理呀!!!!!
XDDDDDDDDDD

1:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

嘩! 你又鍾意?!
呢樣係違禁品(我屋企好多違禁品架),到依家我都唔敢食得張揚.上星期OK特價,我偷偷收埋左幾包呀!!!哈哈!

3:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

我婆婆好鐘意食, 所以成日引我食.....

以前我係風紀~ 唔駛排隊...哇哈哈哈

9:44 AM  
Blogger 小甘 said...

覆小斜:
哎喲!就係呢個字--違禁品!!
原來大家都有呢個share既經驗

尋日金句:
:幾廿歲人都仲列違禁品
:應該話…幾廿歲人都仲食媽咪麵!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

9:45 AM  
Blogger 小甘 said...

覆貓:
竟然係你婆婆都鍾意食!!!勁!

啦!呢d風紀咪做得過囉!
(係咩?我唔記得你係做過風記既?)

10:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

不過我婆婆唔like用粉
我係4A風紀

1:40 AM  
Blogger 小甘 said...

覆貓:
哈!同我一樣鍾意原味!

哎喲!4A....我未識你>.<

10:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

媽咪麵, ?時食都唔敢俾mum 知喇~
而家就好少食lu~

不過我最愛係魚肉腸! XDD

1:09 PM  
Blogger 小甘 said...

覆Jan:
魚肉腸?邊隻呀?
有個橙色貼身套o個隻?XDDD

5:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

係呀~
仲要係幼身 $2 o個隻,
因為以前覺得紅色係辣的..
哈哈

1:17 PM  
Blogger 小甘 said...

覆Jan:
yee!呢隻我都好鍾意食!
不過無媽咪麵咁瘋狂!

2:40 PM  

Post a Comment

<< Home