Friday, September 01, 2006

毒~~

今早一開newsgroup

殺左我罷了(又訂下一個合併目標)

唔講啦;自己睇啦







9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

淨係得flute?

3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

寒, 呢個你唔係唔整下話

9:42 AM  
Blogger 小甘 said...

覆斜:
係呀!o個個人整係整左flute!
你話我死唔死!

覆貓:
哎喲!就係咁至死囉!
之前已經有1個小小大計!
仲要加埋呢個....

10:25 AM  
Blogger mp9_sit said...

努力努力..XDDD

10:21 AM  
Blogger 小甘 said...

覆mp9sit:
我怕力不從心ja一.一""

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

hihi~
下? 支flute 係自己整?!

1:07 PM  
Blogger 小甘 said...

覆Jan:
係呀!係自己整!
不過唔係我整一0一""

5:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

o個個人好勁..
不過又整得真係幾似~
我想睇下有冇人整violin

1:18 PM  
Blogger 小甘 said...

覆Jan:
我無見過wor
何貓、mp9可以會熟d

之前orchestra o個套...
係咪rement?

2:41 PM  

Post a Comment

<< Home