Monday, November 13, 2006

囍事後遺

~家中雪櫃滿藏二十多人份量的「到會」

~沒有自己睡房的日子難想像

~早餐仍是Conrad的Cookies;午餐、晚餐仍是「到會」(像麥o麥的火雞)

~發現我的囝囡偷紅雙囍食XDDDDD

~下次著紗紗裙的可能是我>.<"(不要吧!)

~mail box一大串unread email

~我較以前更能面對這些場合(是好?何時的改變?)

~我不習慣/亦不懂得影人



其他一切依舊......








8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

>~下次著紗紗裙的可能是我>.<"(不要吧!)

點解咁講 @@?

6:25 PM  
Blogger 小甘 said...

因為表姊要結婚嘛

11:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

我想睇喎 XDDD

11:48 AM  
Blogger 小甘 said...

覆Jan:
你想睇咩呀XDDDDDD

12:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

做伴娘?

11:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

覆mp9:
係呀!我問佢我呢個輩份有無可能唔使咁「衡」...佢話都應該要...

11:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

你係咪爆料先?

7:53 PM  
Blogger 小甘 said...

覆斜:
你指爆咩料先XDDDDD
唔使爆都知架啦
不過其實都未有耐
但係開始諗下都岩架啦!

3:41 PM  

Post a Comment

<< Home