Wednesday, September 20, 2006

艱辛的開始

這是一篇艱辛的網上日誌

mp9借了我<倉頡字母輸入碼>一書

從今開始我要學習用速成打字

事源是我剛剛去信的那一份工

要求用Mac處理文件

心想...用Mac...要打中文即死

好了

把心一橫

學左佢啦

結果朋友剛剛sd來的MSN我覆唔切

打字打到手指開始彊硬

夠了;要停手了

等回再練







4 Comments:

Blogger mp9_sit said...

俾心機呀!!!!
好快學識ge 姐!

6:56 PM  
Blogger 小甘 said...

覆mp9:
學係好快呀
不過熟就好難
但係我會努力架啦
已經打得快左少少咁多

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

索性學倉頡啦!!!

速成我已經打到成魔架喇...嘿

11:10 AM  
Blogger 小甘 said...

係!
我已家已經用緊倉頡

11:16 AM  

Post a Comment

<< Home