Sunday, January 13, 2008

新鮮「熱辣」

〔嚴肅版〕
今年第35屆女子部總會的主題是「師弟不二」
池田先生80歲生辰、入信60年
由講述學會三代會長的專題開始
激動的情緒經已湧上心頭
師匠的誓願、師匠的奮鬥、師匠的寄望...
然後更要來一首《森崎海岸》
當唱到中文版的時候真的很想告訴sensei:我是不會放棄的
希望有日我能站在森崎海岸前
...但我猜想我不能像sensei般談論什麼宗教、哲學、人生
因為我定必會哭了出來...

對我而言,這次的舞蹈亦是充滿意義的一個巧合安排
這個過程確切地對我說:冥冥中我要去做的事,怎樣迂迴最終亦是得由我去做
而舞蹈本身亦告訴我:你要準備好自己去作新的嘗試了,害怕嘗試,則永遠沒有進步
第35屆女子部總會...一個充滿喻意的08年總會

〔火辣版〕
今年送俾sensei既禮物真係火辣到...
跟蔡潔雯學Lady Jazz
無乜人知我「恨」跳呢d舞其實「恨」左好耐(應該話無乜人知我鍾意跳舞)
自從〈Chicago〉開始...
直到好一排前迷上Pussycat Dolls的舞蹈...

穿上平日著一陣子經已嗌救命既高跟鞋
打破以往嘗試過跳舞的方式
強忍膝下之痛
更要掉低一如以往的陋習、言行舉止...
This is Lady Jazz, not Lazy, Baby or Rudely Jazz

我的5位partners,辛苦晒!
唔講咁多,去相吧!
(只演一場,但保證絕無欺場)

〈警告:食得太飽都不適宜〉


READY??
3..
2..
1.

START THE SHOW!!ENJOY!!!

大家一開場的叫囂聲真的令我熱血沸騰

被拍下這樣子、這posture...太突破了罷>.< 但很喜歡第一張


這個表情太招積了=P友人說像撩交打

分半鐘的舞蹈一下子就過了
接下來經已是大團圓的solo部份...

這一張我亦很喜歡

大團圓Ending post
被人笑說posture極像那個「舞台皇者」
汗了>.<"


GOOD SHOW EVERYBODY!!!!!







鳴謝:mp9--攝影











8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

呀kam,由你彩排見到你.已知你完全點,我仲話.嘩呀kam你條腰好軟,你仲話負責人話你未夠,直至星期日在台上見到你的眼神加埋你D姣味正正正正正正!不禁讚一句呀Kam你好點呀!我想改個名比你蛇腰Kam!!he..he
Wai fun

11:38 PM  
Blogger 小甘 said...

覆ada wai fun:
我睇完你個留言之後,對住個mon笑左好耐!
XDDDDDDDDDD蛇腰KamXDDDDDDDDD
你未見過Rubyan跳ja,你見過d真正堅野之後,就會發現我地望塵莫及!XDDDDD

12:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

我一樣嚇驚
原來你真是很瘦削!!!!!!

10:26 PM  
Blogger 小甘 said...

覆chokiu:
我都驚會嚇親你地架啦!
但係預先講你地知又點會有surprise!
開會前倩瑜未見我跳舞,只見我個妝,佢已經「嘩」一聲啦^.^
不過...hope u guys enjoy!!

新既一年真正開始!
我地大家都要一齊努力呀!
我會為你祈求!

10:34 AM  
Blogger Pluz said...

只是看相,已經要用"攞命"來形容
原來你都姣得起~哈~~~~~

1:37 AM  
Blogger 小甘 said...

覆pluz:

"攞命"你又睇=.=
收線!!

3:53 PM  
Blogger Pluz said...

唔睇點知攞命?!
你知喇~
LI 時追姣的~

11:10 PM  
Blogger 小甘 said...

覆pluz:
你咩鄉下>.<

11:49 PM  

Post a Comment

<< Home