Monday, June 04, 2007

又亂說戲

就抱著唔使$又未試過的心態入場

看李保樟的《Single Blog》

 

從來不會對這一類戲抱有期望

本想這會是一部極度「爛」的戲

但或許當期望=0的時候

驚喜就會出現

 

膽粗粗去睇愛情小品

純粹去睇下佢點present 3個/4個女人既故事

劇情:(有人話佢無劇情)但我倒覺得主要角色既性格同轉變交待得幾清楚、亦唔算牽強

而且套戲亦無專瞪玩gag,但當中不經意有d有趣既笑位

角色:雖然全部都係2、3線女星

不過我覺得選角選得唔錯(RainLee演技就另作別論)

意義:其實睇呢d會唔會睇到意義出黎?>.<

一睇完之後即時諗起許冠文既talkshow

佢個show最後既總結係咁----(我可能記錯動物種類,之不過意思都係一樣)

女人其實就好似一隻羊,天生食草;男人就好似一隻獅子,天生食肉

如果羊同獅子走埋一齊,隻羊迫隻獅子淨係食草/隻獅子迫隻羊淨係食肉,結果都係死

最好既辦法就係----

隻羊間中假意食肉/隻獅子又間中假意食草

咁樣呃呃tumtum,大家就開開心心一生一世

其實套戲講既concept就係咁

呃呃tumtum算唔算係假?算唔算「虛擬」?

一講「虛擬」令我諗起我無寫到戲後感既《刺青》

 

好耐之前睇完《刺青》

完全無寫野既意慾

本是像霧像花、似真似假、幻得幻失既感覺總結得太露骨、太直接

手法與表現的感覺完全相反,成件事來得有點造作

似乎太刻意表現某種意義而堆砌故事情節

警察披露身份、楊丞琳載翻假髮 …成件事略嫌太白了…可以有點留白嘛?

(梁洛施弟弟一角及刺青的確營造一點隱喻的空間

但主觀地不愛又來一個悲情的同志電影)

或許故事刻意抹殺我/主角幻想其他空間的可能性

如果這是導演的意途的話,那我會說真是太成功

我真的感到一刀切、沒有選擇、判下死刑的那種death end感覺

但若果那真是導演想傳達的意思

那未免太絕了

沒有爭脫的空間、一切都似乎是命運

究竟有沒有極樂之地?

極樂之地是虛還是幻?

 

全是主觀的喜好而已

離開校園、沒有教授、忘卻理論

一切流於感覺

雖則登不上大殿,但幸有貓小blog 9up

好讓我不動的腦袋伸一下懶腰

然後安然地再去睡一睡

 

為何貓要睡那麼多?

 

 

 

 

 

 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home