Friday, May 25, 2007

話說回來‧回來沒話可說

充電器從來無壞過

只係電蕊無時間入去坐

但係你究竟係唔係充電電蕊?

玩野咩!係個拖蘇唔夠位!

下!乜無插插頭?

妖!原來一直無電到!

最後,發現問題唔係無電

 

*  *  *  *  *  *  *

 

有個村民有心理病,以為自己係條蟲

一見到雞就會驚到跳上樹

心理醫生幫佢醫翻好個病

E生:你已家係人定係蟲?

村民:我係人!

佢翻到村口,見到有隻雞,佢一樣驚到跳上樹

E生:你已家係人定係蟲?

村民:我係人呀!

E生:咁你見到雞又咁驚?

村民:我知道自已係人jei,我點知隻雞會唔會以為我係蟲!

 

*  *  *  *  *  *  *
 
 
 
 
 
 
 
 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home