Tuesday, February 20, 2007

我...係度?

前兩日睇到星期x檔案
介紹一位「人姐」o係瘋狂鍾意煮野食
(姓名我唔講啦,有睇既就會知係邊個)

我想話我唔係因為佢有錢而不滿
只係當我仍然豐衣足食既同時
見到將"re-use"一大堆未食晒既貴價食物被叫做"廢物利用"
另一邊廂我就諗起以億計算既人口正處於飢荒
...
我已家身處既呢個位置
可以做到既究竟係咩?

我估貧富懸殊既重點唔係有無捐錢
而係一套思考方向所著重既大前題

我...
係呢個世界
我...有點lost









2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

呢個世界...好似有好多思想都在1扭曲ing

11:48 AM  
Blogger 小甘 said...

好lost>.<

10:12 PM  

Post a Comment

<< Home