Thursday, January 11, 2007

手作記

心血來潮
始終要添置的
【All S3@home】

硬係鍾意d野調亂晒黎用
呢個本來係鑲入衣櫃既drawer
我就硬係要棟起佢黎用



401.068.01--係樺木色
係我鍾意既木色



又開始搞埋d阿茂先會做既野
不過
另外仲有份聖誕禮物--手製兔兔...都仲未開始整
WELL...START


都係得o個幾條木
唔方難整得去邊既



螺絲都係得咁多



呢2條鐵又用唔著、唔使整



第一個接駁位
fit到秘



櫃底2個接駁位
呢d膠...勁
你睇佢d椏



完成左
好似兩pet香口膠



無驚無險
又到左最後一個接駁位(同第一個上既方法都係一樣)
咁實無死啦!好easy jei!



點知!x!!
o拍唔埋既!



o個度o拍唔埋的話
係呢個窿到就穿唔到出黎
穿唔到出黎就食唔到個位
兩邊會接唔埋

我用盡9牛2虎之力
用晒我可以用既暴力
出晒貓爪
槌仔都用埋
希望只要食到個位就神仙
x!搞左我起碼半粒鐘!
又拆又裝;再拆再裝...都係唔得


最後要使橫手先o拍得到
不過都係有條咁大既罅囉
ugly!!!!!!!!!!!!!!!!



最後...將d扭蛋呀、盒蛋呀、pinky呀
全部上架


~全卷完~

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

都好靚呀!

3:37 PM  
Blogger 小甘 said...

都還可以既
不過多d就唔知點算

4:52 PM  

Post a Comment

<< Home