Monday, December 11, 2006

你地想點樣慶祝

不經不覺又一年
養小朋友真不是一件簡單的事
病了又痊癒;痊癒後又病過
由XS變到XL

到現在...

仍然經常瞪著兩雙小眼子
早上準時敲門叫我起床
下午睡得懶理任何事
晚上就嚷著要按摩

被我寵壞了的喵喵
不願剪甲甲
(爸爸攝)

經常打交爭玩具
(爸爸攝)

脾氣壞搞破壞
正式宣布...門上的掛飾變了喵喵足球


已經係kingsize都仲要偷食半包雜菜糧
(爸爸攝)
偷食的後果
...飽到嘔

雖然經常曳喵喵
但也有溫馨的時刻

見到佢地咁溫馨
幾曳我都即刻lum晒

一年的相處
是一個開始
在往後的日子
仍然希望當一個死心塌地的貓奴XDDD
剛睡醒的喵喵又敲門叫我
要停筆
開門
查看一下了








3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

都係你啦...唔鬧佢地搞到依家咁曳..
XDDDDDD

8:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

加德利奧..................

12:35 AM  
Blogger 小甘 said...

覆mp9:
我都知係我衰架啦!
不過一見到佢地,我就忍唔住會「乖啦乖啦!翻呵翻!」

覆斜:
澄清~~
加德利奧係肥
我隻仔女係大

11:31 AM  

Post a Comment

<< Home