Tuesday, October 03, 2006

簡簡單單

呢排唔知點解...有幾個好認真既blog都未寫(唔專業既影評同小龜後感)
但係mood未到完全唔想寫
或者與近來壓力愈大有關>.<

blog係隨心而行
既然dSerious既野唔想寫
咁就寫下d無謂野
減下潛壓XDDDDD

菠蘿油係真係好好味
特別係「孿生菠蘿油」

一個細路已經係極限
「究竟我把口係咪廢呀?」
開始明白終極林海峰講既感受
對住喵喵我把口都無咁廢

我d喵喵霸左我張床褥
凳都唔要;不知幾爽
佢地未夠一歲架;唔好搞錯

白貓貓...我知道你係蕩失路架
已家見到你屋企人搵你啦
你出黎;我帶你翻屋企
係未搵到屋企人之前
你要支持住

小龜唔鍾意俾人係咁拍架
你見唔見到佢地想走呀
你有無諗過佢地既感受
我見到d小龜真係好心痛

尋日我又好掛住小龜
諗起佢張大個咀食蟲仔個樣
諗起佢撞玻璃食蟲
諗起同佢刷身
諗起佢伸個頭入坑渠...
我流左一滴眼�





2 Comments:

Blogger mp9_sit said...

所有動物放左去d XX 展之後.....
結論都係慘...

明明係生物...點解要變成展品.....

3:56 PM  
Blogger 小甘 said...

人有時真的太傲曼了

9:42 AM  

Post a Comment

<< Home