Saturday, January 17, 2009

email!!!

今日襯住上午打完仗
下午一口氣打左2個打氣email
...........
追溯........

今早係巴士小巴上面睇下報紙月刊,睇到累累地就唱下題
突然
又追溯......前陣子有位會友同我分享佢呢排睇過既一篇文章
然後....
追溯完畢......
忽發其想......
我地成日都睇到唔同既、聽到唔同既指導、開唔同既會
點解我地無將呢d野同其他人share下
多對眼 多篇文
多個人 多個心
多一步 多萬里
其實我都唔係想做到d咩
只係想同大家坦盪盪咁「交深」一下
我相信唯有自己敞開先,才是令所有人敞開的第一步

就像這位會友少少的分享
令我有所感受
這就是以生命影響生命的力量









3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

咁我同你交下手先喇!
近期追緊Meryl Streep舊片,好勁,佢真係好勁!每個角色都做到晒(暫時最鍾意"Sophie's Choice"同"One True Thing"),唔怪得淨係oscar都提名左十五次,破晒紀錄啦!

1:46 AM  
Blogger 小甘 said...

我自己太耐無黎
都唔記得自己post過d咩
突然見到你share d舊戲
呆左一下
跟住睇翻自己個post
先知...哦...原來你俾多對眼我^^
你鍾意刨舊戲好似唔係近期既事黎bor haha...等我有空時上youtube睇下先

11:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

應該話我係刨人,julie & meryl, esp meryl, 演得太自然喇! 吸引我追落去.

11:32 PM  

Post a Comment

<< Home