Thursday, August 03, 2006

這才是假期;假期才剛開始

就是為了童年時紅白機的經典
到了9的家打機

每年的暑假
甘家的「細路」總有幾日會沉醉於打機
年齡愈大;沉醉的程度就愈大
但每年都總是有點嘆息…

昨天膽顫心驚地打BIO.H
細路苦苦哀求大佬出手…之際
我回想起自己小時候已晡在小小的紅白機前
媽媽常聲稱:爸爸教我打機的時間比起教我溫習的時間還要長
但到現時為止
我仍然認為正確地透過打機「行使」親子活動並沒有太大問題
因為在整個過程我知道了爸爸的腦袋很利害;而且爸爸的EQ很高
我希望學到他的EQ;但我學不到他的腦袋

我與爸爸最合拍的遊戲首選是Tank:每關有不同setting,一關有20隻坦克要打,打爆閃既坦克會有野食既呢!pc9你真的沒有印像?
要數到第二位就必定是魂斗羅:呢個game真係好堅!
我同爸爸一齊玩咁耐都未爆到>.<
好鍾意o個2個主角…連個人樣都睇唔到!overview既角度就更殺食
其他經常玩既還有泡泡龍啦、俄羅斯方塊啦、bomber man啦、唔知咩戰機…
我本人就喜愛冒險島,但永遠都爆唔到
多得爸爸我才有這些回憶

縱使媽媽常聲稱:爸爸教我打機的時間比起教我溫習的時間長
這也不俗罷;起碼我不會因打機而荒廢學業
但更重要的是我沒有因學業而荒廢打機
結果就是書也不是讀得太差;機也不是一竅不通
只是兩樣都不會最好

打機回顧係咁多先
接著要繼續玩一個爸爸爆了數百次、我在場見證了數千次、劇情發展可以倒轉背、但昨晚仍然怕得要掩著耳朵、差點要蹲在sofa背後玩的一個game
暫時身為恐怖片不死的我
就這樣子死在一個恐怖game手上







9 Comments:

Blogger 小甘 said...

斜:o個d game我都有玩過, 仲有孖寶兄弟, 1943.........!

1:01 PM  
Blogger 小甘 said...

mp9:我知你果隻tank 係邊隻啦
我都有煲開架..但係係Gameboy Ver..XDDD

1:02 PM  
Blogger 小甘 said...

成班打機精!
XDDDDDD

1:02 PM  
Blogger 小甘 said...

斜:但我屋企一直都無電視遊戲機

1:02 PM  
Blogger 小甘 said...

覆斜:
咁你又有得打既!

1:02 PM  
Blogger 小甘 said...

斜:我鄰居有,但佢妹妹細好多,通常都會叫我同細佬過去玩.

1:02 PM  
Blogger 小甘 said...

哦!原來係黐機打!
XDDDDDD

1:03 PM  
Blogger 小甘 said...

jan:大家都識打機, 我淨係識"打"部機..
哈哈~

1:03 PM  
Blogger 小甘 said...

覆Jan:
咁最快打爆機既一定非你莫屬啦
好勁呀
XDDDDDDDDDDDD

1:03 PM  

Post a Comment

<< Home